♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
It's Complicated
Sunday 23 September 2012 @ 02:43 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum readers sekalian :)
              Agak sedikit sayu kali nie sebab aku starting rindu dengan semua orang yang terpenting dalam hidup aku & tambah-tambah lagi dengan keadaan hubungan yang COMPLICATED. Entah apa yang complicated sangat sekarang nie. Kadang-kadang aku sendiri pun tida tau apa yang aku rasa sekarang. Confused untuk future sendiri. Kalau diteruskan aku sakit, kalau dilepaskan hmm entah apa maw jadi. Kenapa bertahan? Cukup sekadar kamu tahu aku maw jaga hati semua pihak yang aku sayang & maruah aku. Aku tahu tida patut difikirkan apa yang orang cakap, tapi aku nda maw gara-gara aku semua kena. Aku sayang orang sekeliling aku. Sayang sangat. Memanglah nda nampak sebab aku nda suka kena cakap terhegeh-hegeh nie. Biarlah kamu tahu aku sayang kamu. Banyak macammana sayangnya nda payahlah ditanya. 

           People Change Like A Season. Firstly aku dengar ayat nie dari si Katty. Rupanya dia dengar ayat nie dari Aril. Whatever it is, People Will Change no matter what, when & who it is. Aku langsung nda percaya semua nie DULU. But now, semua tu berlaku depan mata aku. Berlaku dengan aku. Aku dapat rasa yang "People Change Like A Season" dapat rasa sangat. Allah seja tahu apa yang aku rasa sekarang. Kamu nda payahlah trip-trip faham aku sana. Sedangkan aku pun nda tau apa aku rasa now :'3
Btw, apa-apa pun yang terjadi lepas nie aku cuma boleh redha seja. Aku nda kisah. Sebab aku tau ramai yang sayang aku. Bye. Salam :')



Older Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping