♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
RINDU
Tuesday 18 September 2012 @ 06:00 | 0 Comment [s]

Bismillahhirrahmannirahim ~
Assalamualaikum rakyat jelata sekalian alam *lambai-lambai tangan*
Selamat malam shemuanyeww :D
Agak rajin malam nie Cik Lieza update blognya. Hade makne mungkin *bunyi cengkerik*
Khabar berita dari saya? Saya makin bahagia, gemok, kehidupan semakin lengkap sebab orang disekeliling makin sayang dengan I. Weeee tapi tapi tapi kan ~ today I'am felling not very well. Yeah. Baru balik dari Labuan kemarin. Almaklumlah. Cuti-cuti malaysia laaa katakan. Lol -.-' 
Mungkin tidak cukup rehat aite? Hum. Sampai KK seja trus ada class. Cubalah cuti sekejap. 3hari pun jadilah (macam nda puas cuti nie) HAHA. Rindu pulak sama Mama malam nie. Babah pun. Ucu & Apis. Rindu anong jugak. Fatin ma Erah pun aku rindu. Ejat & Ayu paling ku rindu. Semalam ada call Ejat. Banyak betul cerita dia semalam. Aku maw kau tau jat, aku support kau apa seja yang kau buat. Encik boyfriend. Sayee rindu hawak laaa dalink :P
Guys, kamu semua kekuatan aku. Teda kamu aku teda apa-apa. Aku sayang kamu semua :')
Btw kannnn, I had my own Superman already :D Superman laaaa sangat! HAHA *mata ke atas tangan ke bahu ye puan-puan & tuan tuan* 
Nama dia Jasman. Bole panggil Jas. Cukup sekadar itu pengetahuan rakyat jelata. Tidak boleh lebih-lebih ok? Nanti manyak betul gossip yang sampai ke telinga aku. Hahaha. Ok. Kami diijabkabulkan padaaa ~ aits! salah. Kami couple 29 August 2012. Hamboi. Diijabkabulkan laaa sangat. Belum apa-apa sudah berangan si noy nie. Ish ish ish ish -.-'
Alhamdulillah sampai sekarang dia cukup baik untuk saya. Jaga pun ok. Semua ok. Syukur. Doakan seja yang terbaik untuk kami ok? AminYaRabbalAlAmin :)





Ini sahaja entry untuk malam nie. Thanks for reading guys. God bless all of you. Amin :)
Assalamualaikum & Selamat Malam :)



Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping