♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
A week of RAYA DUA RIBU DUA BELAS
Monday 27 August 2012 @ 07:40 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum semua :D
Gumbira hati beta setelah dapat update blog nie. Merindui teratak Heartbeat Delisa nie.
Ok ok. Still dalam bulan Syawal rite? Saya disini berdiri menyusun 10 jari and maw mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin too all Muslim. Saya minta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki. Jika terlanjur kata, termakan, terkasar dan segalanya "ter" samaada sengaja ataupun tidak. Maafkan saya dan keluarga saya :)
Kepada haters I yang hawt diluar sana. Kesalahan anda semua dimaafkan tetapi tidak dapat dilupakan :)
Terima kasih yang pernah datang dalam hidup saya menjadi peneman sebagai bestfriend ataupun kawan biasa. Kamu (haters) sudah bagi saya pengajaran yang sangat bermakna untuk saya lebih berhati-hati dengan orang :) Terima Kasih :)
***THE END***


14hb August. Aku balik labuan. Actually ticket balik 18hb August tu. Tapi memandangkan kami dibagi cuti lebih awal, so ticket tu dibiar hangus hitam jadi arang gara-gara nda sabar maw balik raya. Hee. Happy dapat balik awal. Tambah-tambah lagi ada 1 malam tu mama call. Dia cakap begini *noy, baliklah awal. Mama tiada kawan nie. Bunga api banyak nie sudah. Si abang sama ucu selalu pegi terawih. Jealous mama tengok dorang si wana main bunga api. Belatupan seja. Mama sama anong seja nie. Borink kami. Baliklah awal. Main bunga api kita. Lepas tu kalau nonoy balik awal ada jua kawan mama kemas-kemas rumah* Cehh. Trus esoknya hari isnin ada class. Lepas tu lecturer lagi bagitau esok (selasa) suda tiada class. Lol. Happy gila. Balik rumah terus packing barang. Sumpah semangat maw balik Labuan. Then keesokannya pegi terminal feri ekspress tu. Yang dari KK direct pegi Labuan. Maw check ticket. Ok. Ada! Trus balik pagi tu jugak! Weeee! Lega rasa hati sebab dapat balik awal. Apa yang mama cakap tu sentiasa ja difikiran. Hee.
Time malam raya. Aku tolong mama. Tolong mama masak kuah kacang, nasi impit, kari and something la. Hee. Tolong tengok ja XD
Tedalah. Banyak bha aku tolong. Tolong temankan mama didapur. Tolong temankan mama cerita cerita. Tolong gaul-gaul. Itu sejalah. Hee XD
Lepas mama siap-siap semua. Aku pegi luar. Ok aku nampak adik-adik aku nie tengah belawan bunga api dengan orang sebelah simpang. Lol -.-'
Teda kerja ka maw lawan-lawan. Time tu aku rasa macam dalam cerita TV1 time bulan kemerdekaan yang dari pagi sampai ke malam cerita komunis sejaa. Lol. Lepas tu aku pun joinlah dorang sekali! XD






Awwlololo. Aku balik rumah and the best part aku tengok whoaaa O.O
Babah punya aquarium suda ada ikan. Manyak ag tu :D
Selama nie teda ikan dia. Mati semua. HAHA. Then maw ambik pict. Babah cakap tunggu malam. Kalau malam ada lampu and nampak cantik. So malam laa nie aku ambik pict aquarium babah. Hee. Babah memang suka cenggini nie. Taman taman dan sebagainya. Kadang-kadang aku rasa babah patut jadi pengacara *Deko Bersama Eric* Kadang-kadang sejalah :D
Ok. Malam raya rite? Actually selama nie "Upacara" memasukkan kacang-kacang dan kuih muih kedalam bekasnya selalu kami akan buat time dipagi raya. Tapi apakan daya malam tu anak-anak soleh dan solehah (lahhh sangat!) nie rajin kasi masuk malam tu juga. Haha! Macam biasalah aku suka buli adik-adik aku. Aku suru dorang buat semua aku just buat gula-gula tu seja XP











Tengoklah orang-orang yang dibuli nie XD

First day raya :*
I meet her. Anak buah I ok. Cousin aku punya anak. hee. "Hye, my name is Aliya" *Lambai tangan*


Ahhhh nie Kak pyja XD
Ini Kak Pyja sama Wana :)

Nie pulak on the way pegi rumah m.cik di rancha-rancha :)

Huh! Nie raya ke brapa entah :)
Tapi nice laa. Beraya ramai-ramai. Dengan dorang si girl, denna and nina :)
Tapi pict dorang tiada disini. Hehe.


Nie dirumah Kak Pyja. Dia open house kan. Hee.



Lepas beraya, kami pegi waterpark. Stay-stay sana sekejap :)









Huh. Nie pun nda pasti raya kebrapa. Tapi dorang ramai-ramai ada pegi beraya dekat rumah aku :)
Thanks guys sebab datang XD



*Sibling*




Awwwwlololo.

At airpot :)

























Nie time kami last jumpa :')
I will missyou behh. At airpot :')


Sama baju kami kan? Tapi dia pegi Sarawak aku pegi Sabah. Jauh dimata dekat dihati :')

***THE END***


Now aku tengah rindu Mama sama Babah :'(
Sorry nda call kamu malam nie. Nonoy maw balik. Inda maw tinggal sini.
Itu ja nonoy maw kamu tahuu :')
Salam ma. Salam Bah.



Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping