♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Happy but INSIDE :)
Tuesday 3 July 2012 @ 02:47 | 0 Comment [s]

Salam readers ;)
Hye. Belum sampai one day aku disini sudah aku rasa boring. Aku rindu bilik aku, rindu rumah aku, rindu maw ambil adik-adik aku sekolah, rindu mahu main-main sama dorang. Rindu mahu hantar dorang pigi mengaji lagi. Aoh my. Aku boring sini :(
Tadi awal pagi adik aku sebelum dorang kena hantar pegi sekolah, dorang jumpa aku dulu. Salam tangan segala and i start with my habit laa. Menangis :'D
HAHAHA Lol -.-'
Then suru dorang pergi cepat-cepat. Malas maw menangis lama-lama. Lepas tu, jumpa Saiful sekejap. Dia datang rumah awal pagi. Hantar BigApple sama chocolate aku. Hee. Terlepas rindu jugak sikit. 3hari nda jumpakan. NVM. Berkorban. Sebab Saiful cakap semua tu untuk kebaikan aku. Hee :'D
Lepas tu sebelum balik, sempat lagi cakap sama dia *Pol! jangan curang ar* HAHAHA. Lepas tu di SMS lagi, pesan lagi sama dia supaya jangan curang. LALALALALALA ~
Lepas tu tadi durang anong, kak mini sama wana hantar aku pegi airpot. Hehe. Best best! Lepak di OldTown sekejap. Lepas tu baru naik atas pegi masuk.
Lepas tu, tadi tengahari videocall sama babah :'(
Bahh! Jaga diri! Rindu aku sama bapa aku pulak tiba-tiba :( Inda apa lahh, semua tu PENGORBANAN :')
Im happy here actually, tapi aku sedih sebab disini aku rasa sunyi :(
Teda siapa-siapa disini :/
Oklah bye! Nak skype dengan incik Saiful first :)


Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping