♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
de'SHOES
Friday 20 July 2012 @ 23:05 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum! ;)
Hye HEARTBEAT DELISA :'D
Im home now. Di Labuan. Hee. Tadi baru sampai. Kunun maw balik hari rabu. Sekalinya tida dapat balik sebab College ada buat orientasi hari khamis & jumaat. Humm. Actually tida maw balik labuan. Sebab alang-alang jugakkan hari sabtu datang labuan esok jam9 di KK suda. Tapi memandangkan tiket kapal terbang untuk esok suda booking awal, balik sejalah. Lagipun tida juga rugi balik jumpa family segala. Weeeeeee! ;)

OK. 19-20 julai 2012 iaitu hari khamis & jumaat. College ada buat orientasi. Ngee. Banyak-banyak aktiviti, ada 1 aktiviti nie yang best. Aktiviti LAP KASUT KAWAN :'D
Yerrrr. Sudalah kena suru cari kawan sepasang (lelaki & perempuan). So, firstly aku maw sama si ray. Budak 1kumpulan sama aku. After that si *Encik Sam Bunkface* pegi panggil. (Sepa yang tau pasal *Encik Sam Bunkface* tu, diam-diam seja ok? Yang nampak ditwitter tu kaa apa kaa.) Hee.
So aku maw seja and terpaksalah tolak si ray. Sorry ray. Aku rasa macam kekok kalau dengan kau. Hee :'D
Lepas tu kena suru pegi belakang. Buka kasut kami. Macam biasalah, macam-macam bau ada dalam dewan tu :P Lepas buka kasut kena suru pegang lagi tu kasut. Lepas tu letak balik. Lepas tu kena suru lagi pegang kasut pasangan masing-masing. Aku buat sejalah. Hee. Dia pulak yang lebih nie. Sampai cakap *lieza, pegang depan dia. Nanti bau tangan kau tu* Then aku rasa macam dikayangan(kayanganlah sangat) sebab nampak gentle. TERCAIR sedikit. Repeat! SEDIKIT SAHAJA. Tapi control laa sikit. HAHA.
Aoh my! Malu jugak tu time dia pegang kasut aku :'/
Even pun kawan, perasaan malu tu tetap ada. EEE sudalah kasut tu kotor. HAHA.
Lainlah kasut dia nie. Bersih. Seriously aku cakap, bersih nie. Hee ;)
Lepas tu kami kena suru duduk. Then kena bagi sampul surat, dalam sampul surat ada tisu. Tisu tu gunanya untuk LAP KASUT KAWAN MASING MASING. So aku lap kasut *Encik Sam Bunkface* & dia lap kasut aku. Dia steady seja lap-lap. Berabis lagi tu dia lap. Sampai hancur-hancur tu tisu. HAHA. Aku lap kasut dia sambil tengok dia lap kasut aku. Bukan apa, antara kasut kami, kasut dia lagi bersih! HAHA. Malu bha aku jugak :'/
Lepas tu, kami mesti bagi apa-apa seja barang yang kami maw bagi dekat kawan yang suda lap kasut tu. Actually aku maw bagi keychain. Keychain kesayangan lagi ok ;) Tapi malangnya keychain tu tiba-tiba teda. Dirumah tinggal. So untuk mengejar masa, aku bagilah tu gambar aku -.-' HAHA yang teda teda bha aku bagi :P
then ada aku tulis something di 1 paper. Hee ;) Maw tau? aku cakap cenggini *Senget! Baik betul kau nie ar lap-lap kasut aku tanpa geli-geli. Lainkali lap lagi ok? btw THANKS HAHA <3*
Itu sejalah yang aku cakap. Hee. Actually aku inda maw dia ambil tu pict. Malu aku kalau dia ambil. Bukan lawa. So aku sms dia. HAHAHA. Aku cakap *Kasi balik nanti tu barang* HAHAHA. Sekalinya kena suru ambil tu barang balik didepan/tempat fasi. Aku laaa yang pegi ambil dulu. Takut dia nampak pict aku :P
Hoho. Yang penting best laaa masa tu. Heee.
Thanks Fasi-fasi PTPL! Best kamu punya game yang lap-lap kasut tu :'D
Hee.
BTW *Encik Sam Bunkface*, thanks arr lap kasut :D
Sudahlah muka kau tu teda perasaan. Bule-bule kau buat muka-muka besa seja time lap kasut aku. HAHA. Boyfriend aku pun tida pernah maw lap-lap kasut aku. Huhu. Kau jugaklah harapan. Kan senget ;)
Thanks senget 


Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping