♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
de'HAPPY :)
Thursday 12 July 2012 @ 18:23 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum! Morning Labuan, Sabah, Malaysian & World! :)
Hampir 2 minggu suda aku disini jauh dari family. Ok jugaklah. First-first memang sedih. Tiap-tiap malam menangis. Hoho. Tapi inda lama macam tu ok jugaklah ;)
Next week hari jumaat aku balik labuan and next week jugak start suda bulan Ramadhan! weeeeee :'D
Dengan yakin aku rasa tiada class pada hari jumaat tu. HAHA. Start my Ramadhan with my family is better. Hee ;) Hari ahad baru balik sini KK. Kalau tiada halangan, aku maw & wajib balik.

By the way, this week is my first week for college. And everything is ok ;)
I met a new friend. Shirley, Liza, Ju, Nora, Kacun & Bino ;) And i was suprised bila masa hari ke-3 class, ada Azri Kusyairi! Aoh my my :O
Aku ingatkan dia sesat. Sebab dia cakap dia maw masuk German Malaysian Institute (GMI)
Rupanya dia pindah. Hee :)
So dia masuk PTPL laa sama aku. Terkazut saya sama Erer bila dia ada. HAHA. Lepas tu, class kami sepatutnya habis jam 12 tapi lecturer kasi keluar jam 11. weeeee! :'D
Terus Erer, aku, azri, kacun & bino turun pegi CP. Si kacun yang inda tau apa-apa pasal CP terus kesukaan. Hee :) Bawa dorang pigi kbox. Paling best si bino punya suara. HAHA. Have fun sama kawan baru. Even baru satu hari kenal. Hee. Baik & peramah bha dorang ;)



Di belakang tu si Shirley, Salim & Liza ;)



Itulah si Bino & Kacun ;)


Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping