♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
IM SAD
Sunday 3 June 2012 @ 03:28 | 0 Comment [s]

ehem! SEBELUM baca entry I, PLAY dulu lagu nie.
Biar feeling sikit :D
*Beginning for ENTRY FULL OF TEARS*

How to be brave how can I love when I'm afraid to fall


Assalamualaikum. Saya bagi salam dengan hati yang ikhlas so jawablah dengan ikhlas ok? :)
Guys. IDK why everytime I hear this song I will cry. Yeah. CRY </3
Banyak kenangan nie lagu ekcelly. aits. mesti kamu semua fikir pasal kenangan dengan EX EX EX bukan? Hmm. Bukan itu ja. Dengan bestie aku sekolah aku semualahhh. Kalau difikir fikir balik, semua sudah berubah. YEAH. Semua sudah berubah :)
Happy for it and kadang kadang sedihlah jugak sebab sekarang nie tidak sebahagia dulu :'D
Dulu yeah, time time ada masalah, semua aku cerita dekat boyfriend, kawan kawan & kadang kadang kalau aku dengan dorang semua mesti aku terus lupa segala masalah masalah yang datang. Guys, imissyousomuch :(
Dulu seriously aku rasa kehidupan aku PERFECTLY sangat. Yeah, aku ada family, kawan kawan yang best & boyfriend. Bahagia sangat dulu :'D
Paling bestlah time di SM Teknik. Semua sudah aku rasa. Suda jumpa macam macam orang. Kena denda kena kasi malu depan senior segala. Semua suda aku rasa. Dulu pernah jugak aku cakap aku menyesal masuk sekolah nie tapi lama lama seriously BEST GILA! Banyak kenangan ok :')
Aku inda maw lupa semua kenangan tu. Even sepahit manapun kenangan tu, aku inda akan lupa :')
Selama aku disana, aku kenal 9orang BESTFRIEND and 1orang lelaki yang ajar aku erti kehidupan sebenar. Dari perangai aku teruk sampai sekarang jadi begini. Yeah, aku tau aku nie teruk segala. Tapi aku tau aku sepa. Dulu aku lagi teruk. Tengs for someone :) Banyak sangat kenangan kita. Inda sangka pulak sekarang nie kita ada kehidupan masing masing kan? Congratslah sebab dapat MECHANICAL ENGINEERING. And kau dapat di Kuching. Inda jauh bha tuh. Lilek leee :D
Itu yang kau mahukan? Impian jadi kenyataankan? Happy for you :)
Hampir 2tahun aku bahagia dengan kau. Ok jum! Lupakan yang lama kita bukak buku baru ok :'D
Ngee :)


And 9orang bestfriend :)
BELLA PIKA ATYEN ARYN UGONG FARAH ERER HANA & BOBOY :)
hye guys! Selama 2tahun kita sama sama, aku happy dengan kamu. Belum lagi aku jumpa orang orang macam kamu nie :)
Terutama si farah yang dengan ketawanya paling manang. Satu sekolah boleh dengar :)
Dia dapat tawaran sambung belajar dekat Poli semenanjung. Yeah. Dia akan pegi :)
Tinggalkan aku :'(
Si Bella yang aku kenal dari form2 tapi inda berapa rapat sekalinya form4 baru aku rapat. Best bell dapat rapat dengan kau. Tabah. Teruskan kehidupanmu Bell macam biasa. Janganlah terlampau emosional. Kadang kadang aku yang sedih tengok di twitter kau yang kau rindu arwah mak kau. Tabah bell :')
Sekarang nie si bell di SMK Lajau. Sambung form6. Tapi dia jugak tunggu tawaran tawaran yang lain :)
I know dia akan keluar labuan jugak. Tinggalkan aku lagi :'3
Pika yang aku kenal dari form3. Terus jadi BESTIE. Dia seorang yang pelik. Tapi aku paling sayang dia. Pandai merajuk lama lama. Ngee. muah muah sayang. Sekarang nie katty perry aku nie di UiTM Samarahan Sarawak.1hb lepas dia masuk. Dia cakap dia happy disana (I tau pun dari twitter dia) Goodluck! :)
Kau pun sama katt, kasi tinggal aku :'(
Si Atyen aku kenal dari tadika ke darjah 1-6 satu sekolah. Then form1-3 terpisah. Dia di SMK Lajau aku SMK Mutiara. Lastly jumpa di SMT and 1 kelas and jadi bestfriend sampai sekarang. Now atyen di SMT Likas. Sambung form6 sana. Tinggalkan aku jugak :'3
Si aryn bestfriend aku dari form1-2 SAHAJA. Lepastu kamu ada perselisihan faham & kami terpisah time form3. Lepastu kami jadi Bestfriend balik di SMT. Si mama meow meow :*
Si aryn nie manja ok. Cepat touching. Sangat cepat touching. HAHAHA. btw, dia pun sambung study di SMT Likas. Form6. Dengan si atyen dia :D Kasi tinggal aku jugakkkkkkkkkkk :'(
Si ugong. Firstly langsung memang nda kenal nie anak datang dari planet mana. Jahat bebeno mulutnye :*
Dialah orang yang paling aku banci dalam kelas dulu. HAHAHA. Tapi sekarang paling ku sayang. ngee. Si ugong nie toksah blajar memang suda pandai. I sayang you ugong. muah muah. Nie sekarang di SMK Lajau. Ngee. Dengan bella. Huh ~ yang nie aku tau, dia inda pegi mana mana. Dia dok labuan jugak ><
Si Erer :)
Ini pun aku inda kenal. HAHA. Muka cantek boleh tahan. Perangai leklok jaa. Tapi lepas kenal. Hamboi. Gilo nak mampos -.-'
Seorang yang panas barang, sweet & tomeyl. I bakal sambung study dengan dia kat UNITAR :)
yeah ERER. Kita sama sama ok sayang? :D
Si hana nie lagi. Si bunet yang pindik tagap :D
Paling pindik tagap & kici dikelas paling tua jugak dikelas. Time form5, dia 18tahun kami masih 17tahun. HAHAHA. Tulah kau hunn, dulu mak kau suru pegi sekolah kau ta maw. Kan dah lambat masuk. HAHA.
Aku dengar dia maw pegi Sarawak. Sana Poli. Tapi inda pasti Poli apa :)
Goodluck hunn. Sayang kau pindik!
si Boboy nie lagi. From KK :')
Dalam kelas kami dia satuorang lelaki. Dalam adik beradik dia, dia jugak satu satunya lelaki. HAHAH. Kesian kau boy. Tapi inda pa boy. Kau selalu diiringi oleh perempuan perempuan cantek macam kami. HAHAHAHAHA! LOL -.-' Dia nie pegi Selangor. Study sana. Tapi inda tahu bila dia jalan pegi Selangor nie. Hikhik.

LOVE YOU FOR A THOUSAND MORE :)

Aoh yeah by the way :)
Yealah sekarang aku ada boyfriend aku ada kawan segala, tapi semua tidak macam dulu lagi :)

*The End for ENTRY FULL OF TEARS*


Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping