♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Tuesday 19 June 2012 @ 06:01 | 0 Comment [s]

Hye Assalamualaikum ;)
4hb nie aku suda start study di PTPL. I pilih PTPL and ambil kos Diploma in Cullinary Arts. Tak jadi UNITAR -.-'
Ok, nda pa. Mana mana kita study pun sama seja kan? So, aku suda pegi mendaftar 18hb baru baru nie. Everything is OK.Aku tinggal dengan nenek aku di putatan. Sumpah jauh sikit untuk pergi ke kolej and a BIG SUPRISE FOR ME, my dad cari kereta untuk aku pegi college. uuuwwwwwaaaaaaa ! Sumpah aku BAHAGIA <3
btw my DARLING si ERER nie pun ikut aku tinggal tempat nenek aku. Sebab kan kami 1 kolej & ambik kos yang sama. Bestkan? Ngee ;)
Nanti sampai sana kan erer, kita akan tidur 1bantal, 1katil & semuanya satu satulahh! ><
Okai. I janji akan jaga you ok? You kan x kuat iman :P
Ngee. Best kawan dengan you.


Kawan I ;)


alolomunyumunyuu :D

Erer Alan JengJeng Me


<3


I will miss this MOMENT guys ;')


Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping