♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Merindukan Kamu :)
Saturday 21 April 2012 @ 06:16 | 0 Comment [s]




ASSALAMUALAIKUM guys!
sorry lama nda update belog :D
very the pretty busy bebeyh.
tadi c lulunk ada post-post d wall FB dia yang dia rindu sama sekolah ><
aoh. tiba-tiba aku pun rtindu nie teruss :D
aku rindu batch aku d SM TEKNIK 2010/2011 <3
Tinguk laaaa ini pict-pict kawan-kawan yang tersayang laaa sangat kan ! hahaha.



adik-adik di Teknik sana :)
ini laa kakak-kakak PPN batch 2010/2011 :D
hahahah.




Ini Girlfriends Saya :)



Atyeng :)
Sepa nampak Lens Case ?
itu Dugong punyaa :)



Alololo ~
Rinduuunyaaaaaaaa :'(



Ini cikgu math aku yang paling BEST! :)
ILOVEYOUUU cikgu :D






tu naaaaaaa c lulunk ! yang rasa dirinya gagah :D



Ini laaa ini.
Miss this moment :)



My girlss :)




Automotive :D



Adidihhh c LULUNK sama c EJAM :D



Frenly & Along :D
Padahal teda pa pa nie ar. Mic rosakk -.-''



wuuuuu :D

Ini pict time PICNIC.
Lepas habis SPM , kami pegi picnic d sana WATERPARK ><
Best aoh :D



Tangan yang buat simbol *garfu* tu c ERER ><
Tangan gemokk.



Nie si empunya tangan GEMOK ><



JYEAHH ! Udeen Rawk :D
Rawk laaa sangat -.-'



Wuuuuuuuuuuuuuuu.
ituu yang maen gitar YUNA jantan :D
yang PURPLE tu TAIKO KAKI KENCING.
Yang pempuan belakang tuh suara latar. hihi.




Si atyeng bawa aku merempitt :D



Si lulunk ! hahahaha.
time nie dia bekas excident. Maw jugak bha ikut :D



EEEEEEEE.
Si sawal ada neneyn :D
HAHHAAHAHAHA.



Sexy Ladyyyehh :P



tu naaaa kaki c lulunk bebalut sana sini :D
Sumpak menyumpak lagi dagu atuu ><



Nie si Udeen sama motor kesayangan :D
Bha , kalau kamu maw tinguk lagi , klik seja The Day on My Sch & Picnic Teknik ok :)
Malas maw upload banyak-banyak. Yang penting aku rindu Koperasi , Tasik , Kantin , Tandas & GAZEBO.  Mana-mana jaaa laaa yang berkaitan sama SM Teknik Labuan ><
Then , aku still ingat lagi PPN sama KFL bergaduhhh :D
wuuuuuuuu :D
HAHAHAHAHA. Sampai betandang tong sampah lagi. Punya kancang PPN . hahahaha. Rindu rindu rinduuu :D
Ok baiiiii !
SALAM :)



Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping