♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Thank You you all(s) :)
Monday 19 March 2012 @ 14:47 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum ><
Morning !
saya happy sebab saya rasa disayangi :D
ramai kawan-kawan saya kasi semangat & take care . kebanyakkan dorang p tempat kerja aku laaa :)
lucu oooo :D tanya-tanya aku OK ka nda . HAHAHA . aku cuma mampu sinyum kucenggg ja nie (comel OK)  c KAKI KENCING & SAO'DAH pun ada pigi sana tadi . hihi . best oo cer cer sama SAO'DAH . lucuu <3
then NAIB PENGERUSI KAKI KENCING (farez) pon pegi tempat aku :) ini KAKI KENCING selalu tolong aku :) (bangga sikit farez sebab namamu disebut :P) 
nda kan kamu nda tengok aku macammana ? HAHA . ok jugak kan ? Happy jugak kan ? hihi <3
yea lah kan . kita sebagai manusia yang terlalu banyak masalah , kita nda boleh mengharapakan masalah selesai dengan sendirinya :) Think Positive la baby :)
jangan terlalu mengharapkan sesuatu yang tidak mungkin akan berlaku . BTW , cuba cari jalan penyelesaian dengan baik . see , you will get very the better bebeyh !


Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping