♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Hatiku yang COMEL ini gusar :)
Tuesday 27 March 2012 @ 00:46 | 0 Comment [s]

Assalamualaikumm :)
Hati c DELISA yang comeyl nie (comeyl laa sangat!) gusar nie . Bukan apa , gusar pasal UPU :)
aku maw kemaskini aku punya UPU tu , tapi takot aku dapat tawaran lambat :'/
aku maw kemaskini semua ! :D
tempat aku maw pindah , kos-kos yang aku ambil aku maw ubah . Aku banyak nie ambil bahagian banking , perakaunan laa semua yang penting ! aku maw ubah pigi KULINARI bha . Tapi aku takot nanti aku lambat dapat tawaran . how ? pleasee bha tulunn saia :P
susahh eih . berpikir aku 2 3 kali . Cosmopoint & FIM suda mengcall-call . terutama Cosmopoint tu -.-' majal nie . eih ! :D
Aku tetap nda maw jugakk . aku maw yang kerajaan . aku malas maw mahal-mahal . OK . what should I do ?
maw kasi biar UPU tu ataupun ubah ? hmmm :)


Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping