♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Hati yang GELAP ♥
Wednesday 28 March 2012 @ 20:09 | 0 Comment [s]


Assalamualaikum :')
Maafkan andai kamu terluka . Saya tidak sempurna seperti yang disangka . Saya hanyalah insan biasa . Saya hanyalah seorang gadis yang lemah segalanya termasuk IMAN . Seringkali terfikir mengenai masa hadapan . Tetapi hati yang comel ini sangat KERAS hingga tidak mahu berubah . Mengakui setiap kelemahan ketika masalah mengundang . Suka mendengar perkara yang baik tetapi tetap KERAS hati ini untuk berubah . Memerlukan lebih bimbingan . Tetapi pembimbing DELISA sudah pergi :)
Babah Mama 
Babah Mama maafkan andai saya menyendiri buat sementara waktu . Memerlukan masa untuk melembutkan HATI DELISA ini :)
Anak mu akan kembali seperti biasa . Babah Mama , Terima Kasih kerana amat memahami anakmu ini . Terima Kasih kerana memberi ruang untuk aku *bernafas* lagi . Then , MAMA ku yang selalu dengar pasal cer-cer aku . Terutama pasal CINTA :D
Tengs MOM ! Then BABAH yang selalu nie buat aku happy :) Bagi kebebasann kepada aku . JANJI babah , nda mao buat hal :) tengs for the freeeddoommmm!
Kawan & Teman :) 
Kamu sentiasa menganggap diri ini tidak lemah . Tapi segala anggapan itu salah . Saya tidak sekuat yang kamu sangka . Dugaan seperti ini amat kuat untuk saya menghadapi seorang diri . Yeaaa . Saya akan menghadapi semua ini seorang diri . Tapi memerlukan masa untuk mengembalikan HATI DELISA seperti dulu . sayang kamu semua CIKARO(S) DELISA 
ALLAH 
Saya tidak memerlukan sesiapa termasuk DIA kecuali ALLAH S.W.T . Tutuplah pintu hati ini Ya ALLAH untuk sesiapa yang TIDAK LAYAK menghuni HATI DELISA ini . Bukakanlah pintu hati ini Ya ALLAH bagi yang LAYAK mendampingi HATI DELISA ini . Lembutkan lah kembali HATI DELISA ini agar Babah Mama tidak risau akan diri ini . Kuatkanlah HATI DELISA ini supaya tidak kenal apa erti kalah :) Kuatkan iman ini agar tiada syaitan yang berani mendekati tika ku lemah :)
Si Penjaga Hati 
Terima Kasih kerana sentiasa ada tika ku memerlukan :) Sentiasa menjaga HATI DELISA ini daripada anasir-anasir yang tidak sepatutnya MENGHUNI :) Walaupun hubungan ini tidak disengajakan , tetapi ALLAH menemukan aku dengan orang yang seperti mu :) Mendengar semua kesedihan ini . Menerima aku apa adanya . Tidak mudah mencintai seseorang . Beri aku masa mengenalimu . Beri aku masa untuk mengubah kehidupan ku agar menjadi lebih baik :) Aku tahu aku bodoh kerana menyayangi seseorang yang tidak menyayangi ku , menangis untuknya , sedih untuknya , sakit untuknya & berubah untuknya . Tapi , apakan daya diriku . Tidak mampu melawan semua ini apatah lagi menempuhi semua ini sendirian . Aku tidak mahu kau menolong ku :) Kerna , aku sedang berusaha untuk meredakan semua ini dengan sendirian . Ingin BERDIRI ATAS KAKI SENDIRI . Ingin MENGUATKAN kembali HATI DELISA seperti dulu . HATI DELISA tidak boleh *manja* & lemah lagi . HATI DELISA mesti kuat :)
Macam kau sayang sama saya 

Maafkan saya kerna tidak menyayangi mu sepenuhnya . HATI DELISA belum sedia sayang untuk menerima sesiapa untuk mendampingi HATI DELISA ini :) tapi saya janji ingin menjadi yang terbaik buatmu :)

DOAKAN HATI DELISA CEPAT SEMBUH yeaaa :)
Sincerely - ISI HATI DELISA :)


Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping