♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Meluah pada 09022012 :)
Thursday 9 February 2012 @ 05:14 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum :)
09022012 <3 hari nie our anniversary . 1tahun 4bulan suda kami :)
Seriously , makin lama hubungan kami , makin banyak dugaan yang membuatkan hubungan kami goyah . Tapi kami sentiasa sedaya upaya mempertahankan selagi kami berdua nie mampu & tahan dengan perangai masing-masing . Kami punya perangai dua-dua buruk . Perangai aku yang pengusut , i means yang kalau maw itu , itu jugak . Itu pon kalau dya jahat sama aku sejaa . Kalau kami bbaek , aku mana-mana sejaa ^^ Aku jugak always berburuk sangka dengan dya nie .Aku nie paling anti kena tipu . Paling ku pantang tuh arr . Dya nie lagi jenis yang nda pandai menipu -.-' Law aku tipu dya , dya nda rasa apa-apa tu . Aku kan jujur :P bukan macam dyaa :P HAHAH . Besalah kan , *I LEARN LIVE THROUGH THE EXPERIENCE*
aku nda maw pisang berbuah 2x & aku nda maw kisah lama berulang lagi ^^ Aku malas maw berdendam sama lelaki nie sebenarnya . And aku jenis bukan yang maen pendam-pendam . apa yang aku nda puas hati sama dya nie , aku cakap terus terang & kalau dya nda maw faham , naaaaa . start sana suda kami begaduh macam anjing & kucing . Kami teda sefahaman . terutama aku laa yang nda pernah maw faham dya :P aku penah cakap dengan halim , *selalunya orang-orang yang teda sefahaman nie MESTI BREAK & AKU MAW BREAK SEKARANG* . Then dya kasi nasihat itu ini apa suma . aku pon terima :) dya cakap lagi , kami nie nda bole terpisahh , hilang skijap . terus mencari . Kami nie kalau begaduh , habiss bemaki-makian :D Tapi kalau bbaek , macam dunia nie kami punya sejaa . HAHAHA . aits , itulaa adat bercinta ^^ kalau kami bbaek kan , macam-macam kami cakap , kadang-kadang sampai t'umpat orang lagi waaa :D
ramai laa jugak orang cakap yang kami nie always nampak suweet bla blaa blaa & blaa . WTH laaa -.-'
Aku jenis yang MALAS sangat-sangat maw post d FB yang kami bergaduh . asal begaduh post , asal begaduh post . Eih hello ! maw cari publisiti murahan keeeeee ? #teraseke HAHAHA .
Tipu laa kan law aku cakap aku nda pernah post . Yeaaa , mimang post , tapi delete balik ouke :D
sekadar maw kasi puas hati seja bha tuh :) hihi . OK BTW , Kami nda macam dulu lagi , yang sentiasa berjumpa , tengok mukaa & always sama-sama . NDA PA :') Kami 2 pon faham . Sebab masing-masing maw cari duit suda sekarangkan ? ^^ Aku kena biasakan dengan keadaan macam nie jugak . Seriously , kadang-kadang tercari-cari jugak . Kalau terlampau rindu , kami jumpa laa . aku call bapak aku , kasi tau yang aku maw kuar SEKEJAP dengan halim , then dya CONFIRM bagi ! :D Asalkan kasi tau dya dulu laa :) Tapi nda bole selalu . Aku pon mesti tunggu time dya nda busy ^^
HUH ~ sekarang nie pon tengah rindu :) dya nie semenjak kami jarang berjumpa , aku sentiasa rasa yang dya nie maw jauh dari aku seja . Seriously aku rasa dya jauh :'( aku bukan apa laaa . suda laa nda jumpa kan , nda kena pduli lagi oleh dya nie . laen jugak tuh aku rasaa :'/
Well , dengan sifat aku yang suka terus terang , aku tanya laa dya napa dya makin jauh , dya cakap bukan dya maw menjauh . tapi disebabkan masa yang always dengan kerja-kerja-kerja & kerja :/ aku bukan apaa , aku rindu wa macam dulu :'( yang always romantik-romantik segala , ciut-ciut , manja-manjaa :/
tapi sekarang nda sudaaaaaaaaaaaa . uuwwaaaaaaaaaaaaaaaa :'((( EIH EIH EIH ! sekarang dya janji suda maw berubah , maw dahulukan aku , maw caring dengan aku , maw manja-manja , maw ciut-ciut , maw romantik-romantik ^^ OK NOW , aku rasa suma tuh . tapi sikit seja aku rasa ^^ HAHAHAHAHA (nda pandai bersyukur) :P Aku sayangs sangat-sangat sama manusia 1 nie :') kira lama hubungan kami nie . selama nie aku couple pon paling lama around 5 bulan macam tuh & aku nda serius macam ini ^^ dya pon cakap macam tuh dekat aku :) OK . ini seja aku amw cakap , maw OFF ! dya sudaa tunggu saya ^^ tatatititutu :D





KBAII
SALAM




Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping