♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Aku tanpa mu :)
Friday 24 February 2012 @ 14:31 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum ! :)
Good Morning people . nghehe :D
Awal hari nie aku maw update belogg . hihi . Borink sangat-sangat :)

OK . I feel sedikit better :)
yeahhhh ! im OK . tapi hati nie sangat sakit & perit untuk melalui jalan yang sangat-sangat berliku .
Kena biasakan diri la lepas nie . hihi . Tipu laa law aku cakap aku nda menangiskan sebab ditinggalkan oleh orang yang tersayang . Hati nie berat sangat maw happy . Even kadang-kadangkan aku nie maw jaga hati sendiri pon nda bole suda . Sakit sangat ditinggalkan :)
Handphone sunyi . Malam aku sunyi :) Im OK . Walau apa pun yang terjadi , aku mesti terima hakikat .
I know u always happy without ME . Im happy when you happy baby . Imissyoubadly baby :) Imissyoumore .
Well , even apa pun yang terjadi , life must go on right ? this is my life . and aku nda akan hancurkan hidup aku dengan kehilangannya seorang lelaki :) NO ! IM NOT LIKE THAT !
aku akan buktikan sama dya yang aku always buat apa yang dya mahu :) kuatkan semangat & hati .
aku nda akan berhenti untuk sayang sama diaa . aku akan tunggu dya :)
seriously baby , i'll waiting u . OK bye :)
Assalamualaikum !


Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping