♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
♛ Zeen ♛
Tuesday 17 January 2012 @ 05:00 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum :)
kali nie aku maw buat entri pasalll c Zeen nie :D
this is the best i ever had bestie in the world !
aisemmeennnn ! punya tinggi darjat mu zeen di hati aku . hihi ^^
ouke . maw taw kisah kami ?
oryteee ^^

kami nie kawan dari form 1 suda . kami 1 kelass ^^
best nie kawan ma dya . dulu kami nie 3 sekawan . sama c arina sekali .
dulu dya nie gudgirl . sekarang nie ~ ehemmmm ! baekk laaaaa jugakkk :P
hihi ^^ maen-maen waa zeen .
sampai sekarang kami kawan :)
best kawan sama dya nie . banyak-banyak kawan aku , dya yang paling lama :)
tipu laa kan law aku cakap law kami nie nda penah bergaduh kan ?
pernah laa jugak dulu . sampai bermasam muka sesama sendirri .
but , ITU DULU ! ^00^
ini sekarang :)
seriously aku cakap , dya nie memang nakal .
senakal-nakal aku dulu nda macam dya waaa . dya sampai sekaran , aku INSHAF sudaaa (-^^-)
tapi peduli laa bha kan dya nakal ? guna duit dya jugak bhaa . bukan dya kacau duit kamu :)
aku tabik laa sama dya nie . rezeki dya sentiasa murah aku tinguk ^^
alhamdulillah laaa jugakk . uhu .
sekarang nie dya jadi model & tengah study di Institut Latihan Kemahiran Lembah Impian :)
itu yang dya maw . make-up , modelling bagaii , kan ? hihi ^^
goodluck bebeyh !
aku harap , sampai kita mampos pon kita kawan ouke darling ? :P
loveyou !
jum kita check it out dya punya pic-pic niee :)
aku nda ambik suma ouke .
aku ambik yang aku suka sejaaa ^^



Nice 1 ^^

Tinggi kan ? padahal kici seja nie orang nyaa ^^
Tapi pendek lagi aku laa . Hihi .


Menggoda kunun :P


Aisemennnn ! 

Setaik-taikk kaw nie zeen :P
HAHA
#jk

LIKE !


Kici kan tangannya ?
macam aku punya jari kelingking waaa .
HAHA
#jk

Ini superB cantek !


ouke bebeyh ! suda tinguk ?
orang punya suda ini . jangan kamu maw gete-gete sama dyaa ^^
dya nie actlly modelling Nikon Club Labuan :)
tapi bukan dya satu orang laaa modelnya . ada lagi yang laen .
dya nie salah seorangnya :)
best kann ? hihi ^^
nahh . maw bukti ?
tinguk lagi pic di bawah niee :)



nahhhh tuh dya posing sana sini .


ahhh . ini laaaa Nikon Club Labuan :)
#sorry sebab curi gambar :P



sudaaa tinguk ? bhaaa . itu seja aku maw cakap sal kawan aku yang cantek nie ^^
bye ! Selamat Membaca Suma :)
Assalamualaikum :)



Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping