♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
KOMIK ^^
Monday 30 January 2012 @ 05:58 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum ><
yeahh . lama sudaa aku nda update blog kan ? teda masa :) ouke . malam nie aku maw update pasal KOMIK ! ^^ Untuk pengetahuan kamu , aku memang BUKAN PEMBACA KOMIK :) tapi ada 1 komik nie kan , aku tinguk terus aku jatuh hati <3 hihi ! aku tengok covernya terus aku maw berabis beli . hehehe :P cute bha katunnya . Komik tu punya tajuk pon bole tahan ^^ SEDALAM MANA CINTAMU . Macam best kan kalau di dengar . naa . katun-katun lagi tuh >< lepas tuh , komik nie kan memang NGAM sama jiwa remaja macam kita-kita nie :P (ececehhh!) seriously , suda laa banyak lutchu-lutchu , romantik pon ada :) kamu try laa baca . kamu cari dekat kedai buku . law kamu nda taw , kamu tanya sejaa aku . aku tolong kasi tunjuk buku yang mana 1 . sebab komik nie setiap bulan akan bertukar . dya punya cover-cover suma cumil , kacak , semart & ciut-ciut suma . ehe ! guys , you all should try this ! terutama bagi girls yang suka membaca :)




tomey kan ? ini laa yang buat aku x tahan ><


Ini cover belakang dya .


SEDALAM MANA CINTAMU
Ini tajuk yang first .

NAMUN DIA MESTILAH DIRIMU
Ini tajuk yang kedua .


HIDUP GADIS
Ini tajuk yang ketiga .

Ini babak yang best-best !
HAHA !


Ini pon sama .
perempuan dengan perempuan  pulak bergaduh .
Hihi ^^


Ini ayat-ayat romantik yang ada dalam nie ^^
dalam buku nie banyak lagi yang best & romantik ayatnya . aku seja jaa malas maw kasi tinguk .
kamu beli laa snediri & TRY :)

**Sorry laa kalau nda best . aku borink sebenarnyaa :P

SALAM
KBAI ^^


Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping