♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Kau Milikku Satu Hari Nanti ^^
Sunday 22 January 2012 @ 01:32 | 0 Comment [s]

Assalamualaikum :)
kamu tahu kotak di bawah ini apa ?
aku tengah JATUH CINTA sekarang nie :)
Warna PINK tuh suda buat aku penasaran sangat ouke (^0^)



Maw taw apa isi kotak di dalam tu ?
cuba tengok pict di bawah nie ^^



ouke . btw girls , kamu rasa kaa apa yang aku rasa sekarang ?
kamu ada rasa maw MEMILIKI-NYA kaa ?
sekarang aku maw jadi gilaaa suda nie .
sebab apa ?
nda tahan dengan benda alah nie :)




ouke guyss . sangat cantek ouke !



pergghhhh ! kamu rasa aku bole dapat kaaa nie ?



Ini pandangan dari belakang :)
cantekk kan ?
aku nakk :/



one day , i will buy you bebeyhh !


nampak tomel-tomell seja kan ?

begg yang sangat tomeyyyyy ^^


*ouke guys . camera nie adalah camera idaman akuu :)
aku maw pink jugakkkk :/
harga camera nie around RM2180 macam tuh laaaa .
Peduli apa aku dengan harganyaaa :P
lama-lama akan turun hargaa jugak . kan ? ^^

Sekarang nie aku suda ada camera :)
Nikon Coolpix P500 .
walaupun nda best sangat , tapi camera nie sangat SPECIAL ouke ^^
Bapakk aku yang belikan nie camera ! hihi ^^
Sempena ulangtahun yang ke 17thun ouke :)
Dia taw kan yang anak dia nie sukaa bergambar & take-take pict ^00^



Nampak Exclusive kaa ?
Ececehhhh :P


Zoom dia PALING MANANG ><

Nda pecaya zoom dya paling manang ?
tingukk laaa video niee :)


see ?
percaya kaaa nda ?
seriouslyy , Zoom dya sangat best ! ^^


Camera saya SEKARANG :)


Camera saya AKAN DATANG :)
InsyaAllahh ^^



KBAIII !
  SALAM ^^








Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping