♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
2012 ♥
Tuesday 3 January 2012 @ 06:01 | 0 Comment [s]




01012012 ;)
salam :D
pejam celik pejam celik suda 2012 !
ohmygoatttt . wa suda makin tuaa -..-'
ohh tidakkkk ! wa maw wa punya umur kekal 17 . bole nda ?
best sangat ouke jadi 17 nie ;)
banyak kenangan time 2011 ;)

2012 , azam ? ;)
macam-macam wa dengar lu orang punya azam .
ada yang cakap ,
"tahun baru . GF/BF baru (selalunya GF laa yang aku dengar . blum aku dgr lagi orang cakap *bf baru* . well , perempuan selalunya akan setia pada yang 1 jika pasangannya tidak BUAT HAL! :D ) , then baju baru , sluar baru , rumah baru , kereta baru " & suma laaa yang baru-baruu !
tapi wa ? wa malass sama suma "baru" nie . sebab "baru" nie skijap seja . ea akan jadi "lama" jugak akhirnya :) kan kan kan ? ^^

ouke , btw ~
wa ada azam ouke . maw taw ?
hihi ^^ mana bolehh tauuuuuu !
ini wa punya rahsiaaa ouke . cuma ALLAH seja yang tahu apa azam wa ;)
wa bukan apaa you'oalss . nnti nda menjadi wa yang malu   (-^_^-)

ouke . wa ada harapan ;) nda bagitau azam , harapan pon jadi lah kan ? hihi .
wa punya azam suda tyme awal muharram itu hari deeee ;)
ouke . wa punya harapan ialah ..........
1. saya mahu menyenangkan hati keluarga saya .
2. saya mahu tolong-tolong family saya . kalau family saya senang , saya pon senang ^^
3. saya mahu kasi beli c HALIM GITAR ;)
4. saya mahu jaga relationship saya sama c HALIM ;)
5. saya mahu ambil lesen kereta TAHUN NIE JUGAKK ! ^00^
6. saya mahu hujung tahun saya dapat beli kereta suda (insyaAllah)
7. saya mahu sambung belajar .
8. saya mahu kurangkan berat :P :P :P
9. saya mahu beli i-Pad (guna duit sendiri)
10 saya mahu HALIM saya , masih kekall sama saya time 09.10.2012 ;) (2 tahun)

AMIN :)
tolong yea mengAMINkan sama-sama :)

ouke . itu 10 harapan yang terpenting! ;)
harapan numb 2 & 5 sedang on the way ;)
yang paling penting ialah numb 10 & 1 ;)

Selamat tahun 2012 sumaaa ! :D


Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping