♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
Sepa SAYA ? ♥
Saturday 17 December 2011 @ 04:50 | 1 Comment [s]




ouke . aku nda update aku punya blog lama suda (padahal baru 2 hari) :P
sekarang aku maw cer sikit pasal *TUAN TANAH* BLOG NIE ;)
nama tuan punya TANAH nie ialahhhhhhhhh .. ??
sepa taw aku bagi asam ! :D
aisemennn !
aku taw ramai yang taw , jadi malas laaa aku maen tekateki :P
rugi geraiii BAPAK aku nanti :)

ouke . masuk ke topic sebenarnya . malas aku maw berceloteh panjang-panjang nie :P
nama aku NORLIZA MAJIOU :)
kamu bole panggil aku LIEZA (+ E . kasi glamour sikit laaa bhaa) ataupun NOY seja :)
liejja TIDAK DIBENARKAN sama sekali . sepa panggil aku liejja ANAK TIMUR :P
aku dilahirkan di muka bumi nie pada bulan 7 14hb 1994 :)
#cancer :)
aku anak kepada EN.MAJIOU & PN.SYARIFAH :)
aku TOTALLY TAKEN BY : ABDUL HALIM :)
aku anak per1 daripada 3 orang adik beradik :)
aku 1 orang anak perempuan dalam keluarga MAJIOU :)
#aku selalu menang daripada adik aku 2 orang :)
adik aku yang numb 2 namanya MOHD HAFIZSUDIN :)
yang bungso namanya MOHD HAFIZZUL :)
#dorang adik aku , dorang jugak laaa bestie aku :)
aku mempunyai 3 ekor hamster :)
namanya BUGSY , BUDDY & CICI :)
#sangat manja ouke . sangat-sangat ! :D


ouke . aku nie terkenal dengan sifat pemarah :)
well , aku mimang begitu . tapi aku cepat sejuk :)
aku seorang yang susah maw percaya orang :)
#sorry
kelebihan aku bole buat orang cepat FAMOUS :)
maw taw kenapa ?
aku mempunyai suara yang kuat :)
kalau aku teriak seja nama orang tuh , naaaa ! habiss laaa kamo :D
suma tuh terus kenal kamo (merujuk nama sepa yang aku teriak)
#c pika yang cakap aku bole buat orang famous :)
aku nie jugak suka tolong orang :)
tapi 1x seja orang tuh buat hal sama aku , MINTA MAAF sangat !
kaw suru aku angkat tangan kalipun aku malas :)
aku nie jugak susah maw lupakan benda jahat yang sepa penah buat sama aku :)
# btw , aku BUKAN PENDENDAM :)
aku mimang maafkan apa yang kamo buat sama aku dulu , tapi aku nda dapat lupakan :)
# merujuk kepada yang dulu jahat sama aku :P
aku nie jugak kuat jeles :)
well , besalaaa . *senitip* kan :)
aku bukan jeles sama BF ku seja , sama kawan-kawan ku , family ku .
# jeles ada makna ouke
aku jeles bukan DENGKI sama kawan aku sebab dya ada itu kaa , ada ini ka .
SAMA SEKALI TIDAK ouke :)
aku jeles kadang-kadang law dorang rapat sama orang nie kaaa itu kaa .
padahal selama nie dya rapat sama aku :)
tiba-tiba rapat pulak sama orang tuh . len jugak tuh aku rasa :/
# disisihkan ouke :)
then , sebenarnya .....
aku nie nda ambil kisah sangat apa orang maw cakap tentang aku :)
aku MALAS sangat .
peduli laaa kamo umpat aku dibelakang , kalau aku dengar & time tuh aku malas maw layan ,
makanya kaw ENEMY paling bertuah aku :)
law time tuh aku panass , HABIS laa kaw :)
tapi dunt be khuatir oke ?
aku malas maw bergaduh . kasi malu seja . bagus aku diam sejaa :)
selama nie macam-macam aku tempuhi .
tapi aku diam & sabar :)
sekali aku buat begitu ,
 aku tinguk orang yang cakap-cakap aku tuh nda jua ke mana hidup dorang :)
kebalikan laa bhaaa tuh :)
#teraseke :P
HAHAHAHAHAHA .
ouke . relex leeeeee . i cuma cakap aje :P

ouke . sampai sini sejaaa laaa ouke ?
aku malas suda nie . sepa yang kenal aku ea taw laaa tuh aku cmna :)
nda payah maw judge-judge kalau diri sendiri belum bagus . hihi .
iloveyou !
tengs for reading !
ini laa TUAN TANAH blog nie :D



Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping