♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
♛ Farah ♛
Monday 19 December 2011 @ 06:11 | 5 Comment [s]


FARAH ASHIQIN ALI SYAMSUDIN :)

hye ! ehem ehem ! :D
hari nie aku maw cer sal budak taiko nie (aisemenn) :P
#HAHAHAHA
ouke . kamu taw jugak kan namanya sepa ?
nampak kaa di atas tuh ? hihihi .
dya kawan aku yang paling aku percaya 99.9% :)
kenapa nda 100% ?
sebab itu hari dya ada kasi bocor rahsia aku pat c erer :/
aku bagus-bagus percaya sama ea , ish -.-'
rahsia apa ?
ada laaa bha tuh . law maw taw kamo tanya sendiri laaa bha :D
even dya suda kasi bocor , aku tetap percaya kaw ;)
tapi nda 100% laaaaa parraaahhh :P
suma masalah aku , aku cer sama ini cewek .
dya akan jadi pendengar setia aku & aku akan nasihat yang baek dari dya (eyaa kaa tuh? :P)
#HAHAHAHAHAHA


c farah nie law ea ketawa banyak POWER !
aku yang bule-bule marung , ada masalah , teda mood segala ,
then law aku dengar ea ketawa , aku pon ikut jua tuh ketawa .
#guys ! u aol's should try dgr dya ketawa ouke :D
aku sama ea nie , kalau nda kasi ketawa orang 1 hari , nda sah ouke !
macam-macam sejaa hal yang kami buat d sch :)
aku nda akan lupa suma tuh .
aku ingat lagi law aku sakit hati / marah sama someone , kaw laaa yang paling manang mun jadi batuapi aku kan ? #HAHAHAHAHA
berabis kaw jadi batuapi kan ? hihi .
sampai aku begaduh waaaa sama orang tuh :D
#sangat dahsyat kaw sygs :P
aku ingat lagi time orientasi budak f.4 yag kita jaga .
sampai ada budak nda sanggup waa maw dtg orientasi gara-gara kita kan ?
sampai kita kena panggil pengetua lagi kan ?
HAHAHA !
tapi pengetua nda marah jugak sama kita .
sebab namanya orientasi . mimang pon begitu .
#rindu pulak ku tiba-tiba sama pengetua ani . touching ku farah :/
kaw ingat kaaa lagi time f.4 kita penah gaduh ?
nda betegur lagi kan ?
#HAHAHAHAHA
thats not funny ouke . itu perkara yang bodoh aku pernah buat dalam hidup aku :/
gara-gara c anu tuh kan ?
huh ~
jangan diingat lagi . nda penting -.-'

aku suka law ea hangout sama buyprennya , ea singgah ke gerai ku :P
cer cer skijap kami then ketawa-ketawa sampai 1 UK atu bergagar (aisemennn!)
#HAHAHAHA
maw taw , law ea beli d gerai aku , ea akan beli jeruk betik .
then dya suru aku simpan air jeruk tuh banyak-banyak .
lepas tuh dya minta straw !
#HAHAHAHA
pernah kaa kamo dengar orang yang makan jeruk guna straw ?
nda bha kan ?
dya nie mimang pelik sikit :D
btw farah , 
aku rindu waa maw escape sama kaw ditandas time kelas BI :)
aku rindu waa maw kasi ketawa orang dengan kaw :)
aku rindu waa maw cer cer dengan kaw :)
aku rindu maw beli mamam & mamam sama-sama dengan kaw :)
aku rindu maw makan di tangga dengan kaw :)
banyak aku maw cer nie , tapi tunggu masa yang sesuaii ouke ?
aku rindu kaw .
haeyibew :D

btw , dya nie suda TAKEN ouke . maw tinguk BF nyaaa ??
naaaaaa . tinguk ini :)

cumil ? jangan kacau ! nanti taiko mengamuk :D




aku sygs kaw farah :)





Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping