♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
♛ Erer ♛
Tuesday 20 December 2011 @ 05:38 | 1 Comment [s]




Sheeryna Din Ewandy ;)

testing testing 123 ..
hyeeee ! :D
malam nie aku maw cer sal ini budak .
c ERER :P
kamu kenal dya ka ?
aisehh ! eyaaaa bhaaa . SKYBLUE tuh bhaaa .
eyaaaa . SKYBLUE tuh family dya punya . bukan dya punya ouke .
atu kaya c ERER :P
setiap hari kena belanja tuh kan ? hihi :D
btw ,
yang mummy nyaaa (aunty Diana) cantek tuh jugak ^^
suka masak-masak tuh mummy nyaaa .
ini blog mummynya . tolong follow ouke ?
hihi :D
http://skybluemelleymey.blogspot.com/ 
dyaaa nie laaa nie tolong aku ma halim dulu .
#jasa mu dikenang . HAHAHAHAHA !
ouke . first aku maw cakap ,
aku sedih sangat-sangat :/
maw taw sebab apa ?
sabtu lepas , 17hb/12/11 .
aku jumpa c ERER nie d UK .
aku tinguk ea suda beli dya punya barang-barang PLKN :/
aku rindu sama kaw waaa ERER .
suda laa lama kita nda jumpa kan ?
FB & TWEET pon kaw jarang maw ON .
rindu taw ! :(
nanti aku hangout mesti kaw teda kan ?
#borink ouke . sangat .
sebelum kaw jalan , aku maw hangout sama kaw .
insyaAllah ouke ?
maw take-take pict segala dulu .
maw happy-happy segala dulu .
hihi :D

ouke . ini budak COMEY kan mempunyai *kekentalan* hati yang kuat ouke :D
#HAHAHAHAH . ayat tuh bha :D
yang sangat ketara laaa kan dalam bab-bab kekentalan nie ,
dalam bab C to the I to the N to the T to the A :)
dapat ? ouke . jangan pandang rendah dalam hal tu ouke .
aku taw mesti kamu berpandangan negatif dalam hal-hal seperti nie .
cth orang yang tidak berapa *open* , orang dewasa sangat(yang dya rasa x pernah melalui zaman remajanya)
dan lain-lain laaa lagi yang nda bole dalam hal couple segala :)
#sorry sepa yang touching :)
ouke ! masuk topic :)
taw kenapa dya *kental* ?
seriously aku cakap , macam-macam yang dya suda tempuhi dalam hal C.I.N.T.A nie .
kalau perempuan laen , confirm BUNUH DIRI suda (perempuan yang tidak berapa kental) :P
AKU , KALAU JADI c ERER nie confirm mampuss suda suma jantan-jantan yang pernah melukakan hatinya nie . memang nda selamat hidup kamu kalau kamu kasi maen perempaun . memang suda aku sumpah laknat kamu supaya hidup kamu nda aman .
TAPI !
kalau c ERER nie , dya sabar & bole-bole dya happy tinguk EX nya happy sama orang laen .
eyaaa laaaa . memang pon past is past . peduli laaa durang bahagia , tapi kalau difikir-fikir balik kan , lelaki tuh mengecewakan . break tanpa sebab , break dengan menyakitkan hati & segala-galanya laaa kan yang menyakitkan ati , memang mengambil masa yang lama untuk trima suma tuh .
TAPI !
kalau c ERER nie skijap seja . sangat *KENTAL* kan bespren sya ?
#aku bangga dengan kaw ;)
TAPI !
kamu fikir dya lembut hati segala dya nie nda pemarah ?
adyeh ! sepa berani cuba dulu cari pasal sama ea :P
time tuh jugak aku jamin kamo kena triaki . peduli kamu di tempat public :P
dya nie cuma *kental* dalam bab-bab KEHIDUPAN dya seja ouke .
tapi kalu pasal orang cari pasal , nda dya kental :)
mampuss sepa yang cari pasal sama ea .
hihihi . sory ERER ! this is fact ^^

ouke .
muka dya sama mummy nya nie hampir sama .
sampai ada orang cakap yang dorang nie kembar / adik-beradik :)
am i ryte ERER ? hihi !
yang membezakan dorang nie , mummy dya cantek c ERER nie comey !
jangan marah ouke . nanti nda comey lagii awww :D

naaaaaa ! samakan muka dorang ?
hihi . cantek mummynya comey anaknya kan kan kan ?
hihi ! ahhhh . ada lagi 1 .
tapi ini bukan mummnya laaa . ini buaypren saya . hihi !
maw tinguk ?
tapi jangan RAMPAS ouke ?
dya saya punya !
 

naaaaa ! comey kan ?
ini adik ERER aka buaypren saya .
hihi .
IRFAN ciut .
lalat rindu kaw :/
(aiseyhhhh)



btw , dya nie sudaaa TAKEN ! hihi .
nama BFnya ARILSOWT :P
memang sangat SOWT ouke !
annoy orangnya .
mulutnya semattttt ! maw taw kenapa ?
kalau dia becakap nda bertapis tuh .
aku *suka* tuh ril :P
btw ,
dorang nie sweet ouke ! sangat suweett !
nda kering gusii kalau sama dorang 2 nie . hihi .
macam-macam seja durang cakapi .
HAHAHA !
kamu pasangan yang ciut :)



ini aku sama ERER :)
sweet kan kami ?
jangan jelesss ouke !
haeyibewww :D



Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping