♛ DELISAstory(s) ♛
Welcome to my blog.You want to Follow or go back Home.
♛ Hana , Fatin , Dugong , Bella , Arina & Boboy ♛
Friday 30 December 2011 @ 15:11 | 1 Comment [s]


assalamualaikum & hye ! ;)
lama suda aku nda update kan ?
alaaaaa . aku busy ouke .

ouke . aku maw cer sal kawan aku yang 6 orang nie .
Hana , Fatin , Dugong , Bella , Arina & Boboy ;)
ouke . aku punya entri kali nie berasingan ?
sebab aku takut aku teda masa waaa lagi maw cer cer sal aku punya darling-darling suma nie :D
btw darling's , kamu 6 orang nie jangan laaa jeless sebab durang c FARAH , PIKA & ERER punya entri laen-laen ;)
suma sama sejaa bagi aku . suma aku SAYANG'S as my sista & brothaa :D


firstly , aku maw cer sal c bun ets nie :P
c HANA EDDRIS :)


si HANA gadis yang kecil (teramat sangat) molek .
cute & cantek :D
kekasih c Pika ;)
ini budak ada sinta sejatttii .
tapi apabila dikecewakan , naaaaa :D
nda maw couple suda .
sekali dya maw cari lelaki , yang matang-matang punya nie .
aku ingat lagi time ada budak di sekolah aku kirim salam sama dya & kami dapat taw yang budak tuh suka dekat dya . then maw taw jawapan dya apa ?
*ish . malas aku sama budak-budak nie* dya bilang . HAHHAHAHA !
almaklumlah ~ dya nie KAKAK diantara kami suma .
kenapa ?
umur dya 18tahun , kami 17 tahun ;)
tungtung !
pecah suda rahsia mu bunn . HAHAHAHA :D
dya nie dalam kelass paling rajin ! (cehhhcehhh)
i mean , kelas BI laaa (yang aku perasan)
maw taw sebab apa ?
actlly , kalau dalam kelas BI , genk-genk aku nie mimang PEMALAS nombor satuuu :D
(tidak suma)
c  bunn nie jugak laaaa yang rajin aku tinguk . hihi .
dya nie pandaii dalam kelass .
dulu kepandaian dya nie nda terserlah , tapi time f.5 nie aku tinguk dya nie makin pandai nie :D
well , SPM bhaa kan bun ? :P



ini aku sama c bunn :D
nda nampak macam 18 kan dya ?
well , kawan aku suma cantek-cantek belaka ! :D




now , aku maw cer sal c BOBOY nie .
atau nama sebenar SHAHRUL AZREEN ;)


okaiiiiii :D
ini budak satu-satunya jantan dalam kelass aku :)
(kelassss kaw boy)
dya bestie aku time aku f.5 :D
sebab dya duduk disebelah aku semanjak bestie dya yang satu urang tuh pindah .
HAHAHAHA !
kn boy ?
budak nie pandai akaun ouke :D
dya nie anak murid kesayangan cikgu jamilah / suma cikgu-cikgu aku laaaa !
haih . maw taw napa ?
dya nie NDA PERNAH PONTENG AMALI , DENGAR CAKAP , NDA BISING (kunun jaaa suma nie)
cikgu seja yang anggap dya begitu , kami ndaaa :P
#sorry boy .
sepa cakap dya nie nda bising ?
dalam kelas paling manang nie kalau berteriak :P
kalah-kalahan c FARAH (aisemennn)
nda pernah ponteng amali ?
duiii . alasan dya selalu demam tuh , derrrrrr -.-'
panipuuuu sejiaaaa itu cikguuuu !
dengar cakap ?
derrrrrrr -.-'
dya suka copy & paste keja AKDP akuuuuuu (HAHAHAHAHAH)
kaw copy dari aku , aku pon copy dari kaw . hihi !
dya selalu kena puji sebab kerja dya selalu cepat siap ! blueeekkkk !
(setakat copy & paste , aku pon bole :P)
aku selalu jugak cepat siap , tapi nda kena layan macam kaw kan ?
mimang laaaa , kaw anak tunggal jantan dalam kelasss . hihi !
boy , im joking . kaw taw kan aku cmna ?
sorry law mengguris hati . lepas kaw baca nie , kaw p bawah sekali .
ada kaw nampak *ikhlas dari hati* kan ?
ahhh . aku mimang sampaikan dengan hati yang ikhlas boy :D
HAHAHAHAHAHAHA !


              
tinguk ini pic !
ini laaa menunjukkan yang dya selalu maw menang :D
(paling dapan)
ada lagi nie , maw tinguk ? jap arrr :D

naaahh ! nieee :D
nda pandai cukup 1 kan ? hihi .
#jk

betulkan apa aku bilang ?
nda pandai cukup 1 :P
maw menang sejaaaa .
#jk


this is bella ;)
yang kuruss itu bella , yang gebu itu erer .
focus on bella ;)
cantek kan ?
fatin nabila asali nama si Hajah ;P
eyaaaa . dya suda naik haji sama familynya ;)
dya nie kawan aku dari form2 lagi .
kaw ingat kaa lagi bell , 1st time aku masuk kelas kaw , aku duduk dengan kaw kan ?
hihi :D
then kita duduk di hampir pintu and ngam-ngam sebelah cermin kan ?
kaw taw kan bell apa kita buat time tuh ?
hihi :D
biar kita taw jaaa laaa bell (itu pun law kaw ingat)


ini bella sama miss veron ;)
miss veron guru kelas aku yang paling best !
beruntung sangat sepa dapat jadi anak muridnya ;)
seorang yang sangat tabah menjalani kehidupan sama-sama dengan kami selama 2 tahun .
*miss , jangan risau , lepas nie kami teda sudaaa .
nda payah pening-pening maw urus kami lagi ouke ?
nda payah maw cuci-cuci telinga dengar cerita yang buruk-buruk sal kami lagi ouke ?
kesian miss :/
kami banyak menyusahkan miss selama nie .
kami minta maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki miss :/


:')
back to the topic !
jangan sedih-sedih ouke ?
hihi !

ouke . ini kamu kenal sepa ?
eya . dya penyanyii . hihi !
muka cantek , sora cantek & segala-galanya laaa cantek !
beruntung sepa dapat dya .
masak ? dya nie nda pandai masak nie . masak nasi pon hangus . law buat milo pink pandaii laaa kali .
HAHAHAHAHA !
kidding waaa tyeng :D
anu , nama budak ini Noor Fatin bte Abdul Manan .
nama panggilannya fatin , atyengnan / atyeng ;)
ini budak , shuka shangat makan itu AIS !
sikit-skit kunyah AIS !
dya mati kalaw AIS teda !
then , dya nie kuat makan . hihi .
kamu tinguk seja dya nie kecik ,
tapi kalau bab MELAHAP , dya paling manang !
dya punya badan nie kici , tapi perut dya sama seksi dengan aku (boncet)
kelassss kaw tyeng! :D
btw , aku kenal fatin lama suda . dari sch rendah lagi .
and , dari sch rendah lagi , dya mimang aktif menyanyi .
nasyid suma dya akan sapu habisss ! :D

*aku rindu laaa ngan kaw atyeng :/
kaw p KL kan ?
aku maw jumpa kaw waaa .
bila kaw maw balik ?
bawa ole-ole untuk aku dari sana ouke ?
aku taw kaw lama d sana . uhu . sampai bulan mac 2012 kan ?
huh ~
mygaddddd ! aku rindu kaw .
itu seja yang mampu aku cakap kawan :'/


naaaaa . ini aku sama fatin ;)
cantek kan dya ?
well , kawan aku waaaa .

ini lagi cantek ! ;)
nama dya pon cantek .
Nursyahida Azwaniey a.k.a Dugong :)
aohhh :')
ini laaaa kesayangan aku . hihi !


cantek kan pic dya ?
hihi !
tengok laaa sepa yang take ! HOHO ^00^
dya nie keturunan chinese . thats y mata dya sepett macam cina jual sayur dipasar .
HAHAHaHAHA !
#jk
dya nie kan , nda payah belajar . mimang pandai sudaaa .
c dugong nie sentiasa jadi perhatian d sch . (well , pelikkan . ikan dugong ;P)
ini budak punya otak mimang kick sgt ! suma benda alah dya akan fikir ouke .
dya akan baek dengan orang yang baek dengan dya seja .
dear my lovely dugong ,
im sorry because always make you feel annoy when you with me ;')
imiss all our memories sangs !
HAHAHA ^^



nama tema kami begambar nie ialah DUGONG STYLE ;)
kenapa ?
hihi ! sebab kalau c dugong begambar , mulutnya akan muncung .
and dya akan buat pipi ala ala gebu . (alololo tomey tomey)
hihi ^00^
cute kan kami d atas ? hihi .



pic nie time kami boring d kelass . hihi .
teda kerja . well ;P

pic nie kami ambil time d tandas . hihi .
nampak x caption itu d pict tuh ?
*sheeryna sayang kamo :)*
dya yang tangkap gambar kami .
kamo pon sayang sheeryna sangat-sangat!


naaaaa ! ini pict aku sama dugong . time nie dekat kantin sekolah .
ada sambutan hari raya . hihi !
kami maw pigi ambil meja untuk simpan makanan kami .



ouke . pict dibawah nie ada 2 orang , abaikan yang 1 orang tuh .
tinguk yang muka dya paling nampak .
hihi ^^


ouke . ini Arina Dhamirah bte Hj. Minggu ;)
anak pengetua sch aku (SM TEKNIK LABUAN)
seorang anak & kawan yang baek (even dya annoy & sensitif)
pandai masak & pandai mengemas ruma (ada bakat jadi orang gaji)
HHAHAHAA ! #jk seja rynn .
seriously , beruntung sangat sepa dapat c arina nie , suda laaaa solat NDA PERNAH TINGGAL ,
pandai masak , cantek , baek . susah maw dapat ouke !
now , dya d sana KK ;)
dya pigi giatmara sana .
mama dya yang suru . untuk mengisi masa lapang laa katakan . hihi ^^
bagus jgak tuh kan ?
time-time cuti sekolah macam nie , bagus pigi study sal kemahiran ;)
dya ambil Bakery .
dya d sana 6 bulan (sangat lama)
sudaaa laaa nnti dya jarang on9 . huh ~
aryn , i will miss you :/
kalau kaw balik labuan kaw jumpa aku ouke ?
pigi sana UK :)
t.care d sana ryn , kalau ada yang jahat sama kaw , bagitau sama kami .
biar kami pigi sana & pigi sound :'(
law ada pa pa masalah ctaw kami ouke ?
jangan kaw maw diam-diam .


dear my genk :)
iwillmissyouall !
kamu kawan aku yang terbaek !
aku sygs kamu :)

DARLING ;)


Older Post | Newer Post
welcome :)

Hello There. Welcome to my blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard.


Entry Profile Stuff Links



Tagboard

Round of applause
Template by : Nur | Izzati
Background : Faqihah
#Don't remove this
#Don't ripping